Emo + Music = Life ♥

Terveeee oon tällane emo/scene tyttö keski-suomestaaa (=

2011/07/11

heeihuuihiiihööi :dd

mä rakastuin tähä paikkaa ku tykkään kirjotellablogeja :dd KIITOS (c) Rita ♥ Jarita on parhaaiinn ♥ juu voisin vähän kirjotella tänne kaikkee ylös .. 
no mulla on säätöö yhen pojan kaa sen nimi on Kalle (; ♥ se on söpö ♥ Jarita tuli tänää meille ja me katottii Mirrors :D kello o 3:14 eikä väsytä ;dd mut joo mun elämä ei oo mitää kivaa .. mulla on masennus johon en oo viel saanu lääkkeitä .. ja tällee .. oon kokenu mun elämän aikana aika rankkojaki asioita .. mut joo palataan nykyhetkee mä siis asun keski-suomessa ja mun paras kaveri on Jarita, sit tulee Rosa ↨ ♥ siin on mun kauhukaksikko :d Jaritan kanssa me ollaan aina sienimetsässä ja Rosan kanssa pyydystetään jogurtteja :ddd että tällasta mun elämään se ois tässä kuussa sitte otettava huulikoru tai no minähä sen haluun :d mutta juu jos kirjottelen myöhemmi uuestaa (= ♥♥ 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti