Emo + Music = Life ♥

Terveeee oon tällane emo/scene tyttö keski-suomestaaa (=

2011/07/12

ULKONA SATAA JA ON VIILEÄ ♠♥

Tää päivä on ollu iha kiva (= tosin ei oo ollu mitää tekemistä :DDDD
 tosi kiva päivä joo, no mut mun päivä alko sillä et heräsin keellooo 15.00 :DDD ajattelin et "ei saatana mutsi pääsee tunnin pääst töistä :D" no sen jälkee menin koneelle ja oon ollu koko päivän koneel :D
 tän päiväne ruokavalio on ollu toooosi hyvä oon syöny suklaa voita "iha vähä" ja sipsejä no mut huomenna ollaanki sitte syömättä :D
 tuolla ulkona sato äskön iha kiitettävästi :D ja tietenki koska mä rakastan sadetta menin ulos kastautumaan ja nyt oon sit iha läpi märkä :DD 
HUOMENNAPITÄÄHERÄTÄJOKYMMENELTÄÄÄÄ !!
Rosa tulee Jyväskyläääääääään ♥♥ 
rakastaaaann (:
Perjantaina tai torstaina ois sitte Köhniön rantaan rantabileisii :ppp 
huhhuh sit pitäs viel mennä Joutsaan ! Rosan kanssa onneks :D kaupungillaki pitää käyä :D 
jatkan postauksia taas myöhemmin ♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
you are my friend ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti